Tudom gáz, de

mára kicsit leeresztettem. Fejben vagy nem tudom. Lehet, hogy csak fáradt vagyok. Ma futni se volt erőm lemenni. Ezek a vasárnapi ebédek úgy lefárasztanak. Meg teljesen értelmetlenek. Leves, főétel, desszert, kávé. Baromi fölösleges ennyit enni. Igyekeztem visszafogni, amit lehet, üdítőt pl. nem is ittam, ellenben ettem még kesudiót. Meg az a torta jaj. Csak a vékonyka tésztát meg a külső CUKROS tojáshabot ettem meg. Áhhh. Ezért megy ilyen lassan a fogyás. Bár oké, a heti fél kiló normális. Ha rendszeresen futok, akkor jobb lesz az állóképességem, az izmaim oxigénfelvevő képessége, gyorsabb lesz az anyagcserém. Ezek pedig azt fogják eredményezni, hogy fogyni fogok. Viszont tudom, hogy ahhoz, hogy ez intenzívebb legyen, izmot kéne fejlesszek, amihez kondiba kéne járni. A kondibérlet viszont pénzbe kerül, és az olcsó kondi ami meg szóba jöhet az nem jó helyen van vagy kocsival kell menni oda, ami szintén pénzbe kerül. Márpedig nincs ennyi felesleges pénzünk erre.. Meg még pénteken biztattak azzal is, hogy a vaterán lehet 10 ezerért használt biciklit kapni – ma felmentem a vaterára és TÉNYLEG! Teljesen bezsongtam ettől :) fogok egyet venni és akkor naponta tudok tekerni jeeeeeeee:) aztán ahogy erősödöm az is egyre jobban fog menni. Már alig várom!!
Ja, mivel lelkiismeret furdalásom támad, ha arra gondolok, hogy kihagyok egy napot, ezért ma egy fél órát itthon edzettem, súlyzóztam, kitöréseket, felüléseket, guggolásokat csináltam, ilyesmi. Csak használ valamit, nem?:) A pulzusomat megemelte egy kicsit.  Mivel ma már a kelleténél többet ettem, csak egy pohár tejet fogok inni. Jaj, elfelejtettem zabkekszet sütni.. a jövő héten pótlom. Viszont fontos: a jövő héten muszáj a tanulmányaimmal is foglalkoznom! 

Ha tetszett, oszd meg!
Share on Facebook0Pin on Pinterest0Share on Google+0Share on Tumblr0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>