“Zsoltinap” 1

Ma megvolt a távedzés 1. közös napja Zsoltival. A fáradtság meg a PMS meg nemtudommivan, de fejben nagyon szenvedtem.. A végére jobb lett a helyzet és már egész élveztem minden szenvedést, de az eleje.. pffff. 
Vállból nyomással kezdtünk 20 és 22,5 kilóval – utóbbiból most egyelőre kisebb ismétlésszámmal csináltam a sorozatokat, ezt igyekszem majd növelni, aztán a súlyt is növelni.
Guggolás 42,5 kilóval ment.. Ha fejben jobban ott lettem volna, akkor ez is jobb lett volna, de mindegyikből felálltam rendesen, szóval haszna azért lesz :)
Viszont a chin-down-okkal szenvedtem (gyengék voltak a karjaim, izomlázas a hátam meg minden). Most 12 db-ot csináltam, a cél ezen egyesével növelni. Az 5mp-es leengedés az nem egy könnyű gyakorlat az biztos.
Na, aztán jöttek a törzserősítő körök: evezés (a típusát elfelejtettem de jó volt), TRX-en térdbehúzás és plank. Miután 3 sorozatot végigcsináltam, Zsolti közölte, hogy jöhet egy 4. :)) Szóval lenyomtam egy 4.-et is.. ÉS ez még mind semmi, mert akkor kitalálta, hogy egy jó kis pörgetőt még a végére berakhatnánk, úgyhogy 5 kör 20/10-es tabatában kötelet rángattam mintazállllatttt.. Te jó ég, nem is tudom csináltam-e ennél nehezebbet még 😀 Kemény gyakorlat, nem gondoltam volna, hogy ennyire..
Megbeszéltük, hogy heti 3 ilyen edzés elég lesz, mindegyik után kell egy-egy pihenőnap. Ezt én is érzem. Ha meg mozgáshiányom támad, akkor kardiózom, falat mászom, stb. Ami jól esik.

Ha tetszett, oszd meg!
Share on Facebook0Pin on Pinterest0Share on Google+0Share on Tumblr0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>