Squat like Ryan Gosling is watching!

Sikeresen túléltem az idei első munkanapot.

Ami a kaját illeti, már nagyobb gondban voltam, mivel nem tudom pontosan miért – bár sejtésem van – egész nap éhes voltam. Gyakorlatilag úgy éreztem, hogy bármit meg tudnék enni. Valószínűleg a közelgő piros betűs ünnepek az oka, irigylem is a férfiakat, hogy nekik nincsenek ilyen gondjaik. 
Mivel a fogyás/diétázás első számú törvényének tekintem, hogy éhezni tilos, ezért apró trükkökkel próbáltam az éhségérzetemet csökkenteni és a diétába illeszkedő dolgokat enni. Kellett az esti edzéshez az energia, éhesen mégse mehetek 50 kilóval guggolni, nemdebár?! Így a délutánra tartogatott kesudiómat megettem már délelőtt, az ebédem után ittam egy extra fehérjét és edzés előtt is igyekeztem mérsékelt CH bevitellel megnyugtatni a gyomrom. Pedig tegnap is annyit ettem, hogy csak na, erre mégis ez van. Fene se érti. Ez egy elég erős jelzés a szervezettől, de türelemmel leszek és kivárom, hogy valóban átmeneti és a ciklusomból adódik-e, vagy esetleg az arányokon/időzítésen kell-e változtassak, netalántán a mennyiségeken kéne növeljek és emiatt jelzett a szervezetem. Vagy minden pont úgy van jól, ahogy van. A tudatos étkezés betartásában való hitemet egy percre sem ingatta meg 🙂 Jut is eszembe, ma még össznépi tortázás is volt a munkahelyemen, de nem okozott gondot kihagyni.

Ma ezeket ettem összességében:

Reggeli: 1 kávé pici tejjel, zabkorpa pici tejjel, 1 adag fehérje.
Megj. Most egy ideig tartózkodni fogok attól, hogy szénhidrátot egyek reggelire, jobb a békesség és a fehérje+esszenciális zsírok kombinációja. Tovább telít, nem emeli a vércukrot, sok szempontból sokkal előnyösebb nekem.
Délelőtt még: egy marék kesudió
Ebéd: rakott kelkáposzta utolsó adag, köret nélkül. Éhes maradtam utána, úgyhogy ittam egy fehérjét.
Délután: 1 kávé pici tejjel, plusz megettem az összekészített uzsonnám: körözött, paradicsom, sonka, olívabogyó
Mikor hazaértem még mindig éhes voltam, ezért csináltam egy adag bundázott karfiolt. A teljes előkészített “bundához” 40g zablisztet, 10g lenmaglisztet 1 tojást (+fűszerek) használtam, ennek a negyede került a 10 deka karfiolra. Ezt edzés előtt másfél órával ettem.
Edzés előtt még lecsúszott egy kávé, mert már nagyon késő kezdett lenni, én meg álmos. Segített!
Edzés után: banánturmix!!!! végre:) Mivel éhes voltam (milyen meglepő), Mesterem engedélyezett nekem tojásevést. Nyamnyam. Csaltam, mert egy picike rozskenyeret és egy falatka lazacot is ettem mellé …mert megérdemlem 😉 de ne szóljatok neki 😉

Összességében ettem ma nagyjából 106 g szénhidrátot, 68g zsírt és 161 g fehérjét (1731 kalória)

A holnapi ebédem már megfőztem tegnap, holnap kigondolom a többit.

Az edzés? Zseniális volt!!!! Nem is értem mi történt. A hangulatom este ingadozott mint egy hullámvasút, nem tudtam, hogy éhesebb vagy hisztisebb vagyok-e. Nagy nehezen azért megnyugodtam, az edzés pedig mindent megoldott. As usual.
Kipróbáltam a húzódzkodó állványnál, hogy ha nem teszek alá semmit, akkor fel tudom-e húzni magam, és SIKERÜLT! Ettől olyan jó kedvem lett, hogy úgy éreztem nincs is előttem akadály :)) Persze sokszor még nem megy, másodszorra is sikerült, harmadszorra már kevésnek éreztem magam hozzá, így akkor picit emeltem az alátámasztáson.
Aztán a meglepi: a török felállás! Egész múlt héten nyavalyogtam itt a 12,5 meg a 13 kilóval, erre ma a 15 sokkal jobban ment mint a múlt heti 13-asok! Nagyon örültem!! 🙂
A zsámolyra (step paddal helyettesítve) guggolások (box squat) 50 kilóval mentek és egész jól!
Hogy mindebben vizuálisan is gyönyörködhessetek (hihi), hoztam egy videót megint 🙂
Sajnos vagy nem sajnos, nem mindenből a legszebb került felvételre, de ez saját magamnak is nagyon jó visszajelzés, hogy látom mely pontokon kell jobban koncentrálni. Mert az a célom, hogy fejlődjek!
Íme:

Thanks for watching.

Leave a Reply

A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. Bővebb információért ugrás az adatvédelmi tájékoztatóhoz

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close