Squat like Ryan Gosling is watching!

Sikeresen túléltem az idei első munkanapot.

Ami a kaját illeti, már nagyobb gondban voltam, mivel nem tudom pontosan miért – bár sejtésem van – egész nap éhes voltam. Gyakorlatilag úgy éreztem, hogy bármit meg tudnék enni. Valószínűleg a közelgő piros betűs ünnepek az oka, irigylem is a férfiakat, hogy nekik nincsenek ilyen gondjaik. 
Mivel a fogyás/diétázás első számú törvényének tekintem, hogy éhezni tilos, ezért apró trükkökkel próbáltam az éhségérzetemet csökkenteni és a diétába illeszkedő dolgokat enni. Kellett az esti edzéshez az energia, éhesen mégse mehetek 50 kilóval guggolni, nemdebár?! Így a délutánra tartogatott kesudiómat megettem már délelőtt, az ebédem után ittam egy extra fehérjét és edzés előtt is igyekeztem mérsékelt CH bevitellel megnyugtatni a gyomrom. Pedig tegnap is annyit ettem, hogy csak na, erre mégis ez van. Fene se érti. Ez egy elég erős jelzés a szervezettől, de türelemmel leszek és kivárom, hogy valóban átmeneti és a ciklusomból adódik-e, vagy esetleg az arányokon/időzítésen kell-e változtassak, netalántán a mennyiségeken kéne növeljek és emiatt jelzett a szervezetem. Vagy minden pont úgy van jól, ahogy van. A tudatos étkezés betartásában való hitemet egy percre sem ingatta meg :) Jut is eszembe, ma még össznépi tortázás is volt a munkahelyemen, de nem okozott gondot kihagyni.

Ma ezeket ettem összességében:

Reggeli: 1 kávé pici tejjel, zabkorpa pici tejjel, 1 adag fehérje.
Megj. Most egy ideig tartózkodni fogok attól, hogy szénhidrátot egyek reggelire, jobb a békesség és a fehérje+esszenciális zsírok kombinációja. Tovább telít, nem emeli a vércukrot, sok szempontból sokkal előnyösebb nekem.
Délelőtt még: egy marék kesudió
Ebéd: rakott kelkáposzta utolsó adag, köret nélkül. Éhes maradtam utána, úgyhogy ittam egy fehérjét.
Délután: 1 kávé pici tejjel, plusz megettem az összekészített uzsonnám: körözött, paradicsom, sonka, olívabogyó
Mikor hazaértem még mindig éhes voltam, ezért csináltam egy adag bundázott karfiolt. A teljes előkészített “bundához” 40g zablisztet, 10g lenmaglisztet 1 tojást (+fűszerek) használtam, ennek a negyede került a 10 deka karfiolra. Ezt edzés előtt másfél órával ettem.
Edzés előtt még lecsúszott egy kávé, mert már nagyon késő kezdett lenni, én meg álmos. Segített!
Edzés után: banánturmix!!!! végre:) Mivel éhes voltam (milyen meglepő), Mesterem engedélyezett nekem tojásevést. Nyamnyam. Csaltam, mert egy picike rozskenyeret és egy falatka lazacot is ettem mellé …mert megérdemlem 😉 de ne szóljatok neki 😉

Összességében ettem ma nagyjából 106 g szénhidrátot, 68g zsírt és 161 g fehérjét (1731 kalória)

A holnapi ebédem már megfőztem tegnap, holnap kigondolom a többit.

Az edzés? Zseniális volt!!!! Nem is értem mi történt. A hangulatom este ingadozott mint egy hullámvasút, nem tudtam, hogy éhesebb vagy hisztisebb vagyok-e. Nagy nehezen azért megnyugodtam, az edzés pedig mindent megoldott. As usual.
Kipróbáltam a húzódzkodó állványnál, hogy ha nem teszek alá semmit, akkor fel tudom-e húzni magam, és SIKERÜLT! Ettől olyan jó kedvem lett, hogy úgy éreztem nincs is előttem akadály :)) Persze sokszor még nem megy, másodszorra is sikerült, harmadszorra már kevésnek éreztem magam hozzá, így akkor picit emeltem az alátámasztáson.
Aztán a meglepi: a török felállás! Egész múlt héten nyavalyogtam itt a 12,5 meg a 13 kilóval, erre ma a 15 sokkal jobban ment mint a múlt heti 13-asok! Nagyon örültem!! :)
A zsámolyra (step paddal helyettesítve) guggolások (box squat) 50 kilóval mentek és egész jól!
Hogy mindebben vizuálisan is gyönyörködhessetek (hihi), hoztam egy videót megint :)
Sajnos vagy nem sajnos, nem mindenből a legszebb került felvételre, de ez saját magamnak is nagyon jó visszajelzés, hogy látom mely pontokon kell jobban koncentrálni. Mert az a célom, hogy fejlődjek!
Íme:

Thanks for watching.

Ha tetszett, oszd meg!
Share on Facebook0Pin on Pinterest0Share on Google+0Share on Tumblr0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>