Net1-001

2. hét, 4. edzés

Ennél praktikusabb címet nem is adhattam volna a mai beszámolómnak, pedig annyi minden történt, hogy azt se tudom, honnan kezdjem. A lényeg persze csak annyi, hogy lementem edzeni és k.rva jó volt! 
A jobb vállam eléggé fájt, ezt némi tigrisbalzsammal és bemelegítő spray-vel kezeltem, ami jót is tett neki, nem volt gond edzés közben. (Bár a legjobbat persze a pihenés tenné neki.)
Szóval lenyomtam a “stressz” hetem utolsó edzését, a jó öreg deadlifttel.
A HFSW egész jól ment, nem éreztem különösebb problémákat a TGU-val sem, most már kíváncsian várom, mit fogok tudni kezdeni a következő szinttel (17,5kg)! A HFSW blokk végére azért elfáradtam picit (bár 1-2 perc után azért frissebbnek éreztem már magam, mint mikor az edzést elkezdtem), és amíg a földön pihegtem, egy gondolat ugrott a fejembe, amitől hirtelen nagyon boldog lettem: én annyi mindent fogok még megtanulni! A tanulásvágyam egy komoly motiváló tényező az egész “sport-témában” számomra, és ma ezzel ott, lent a földön hanyatt fekve pihegve megint szembesültem. Bírom az ilyen pillanatokat, olyan váratlanul tudnak érni. :)
Aztán jött a deadlift, 65 kilóval. Ami vasárnap nem ment, most nem okozott különösebb gondot, SŐT. Olyan szinten erősnek éreztem magam……. különösen a 3. sorozatban volt nagy flash, ahogy csináltam. Iszonyatosan élveztem az egészet az az igazság :) Nagyon boldoggá tett! Ott voltam fejben, testben, mindenben.

Kaptam kölcsön kesztyűt, most először próbáltam ki, hogy ezzel dolgozom. Nem tudom, hosszú távon hogy bírná a gyűrődést, de még lehet, hogy tesztelem. BÁR a hideg vas érintését semmi sem tudja pótolni <3 Szerintem puszta kézzel (és ziával) azért erősebben meg lehet fogni a rudat, mint bárhogy máshogy, de próbálkozni mindig ér :)
Jutalom, azaz posztvörkáut fúd: erdei gyümölccsel gazdagított fehérjés banánturmix!

Most pedig megyek, szerzek még valami szénhidrátot :) 
A mai napra egyébként az étkezésem rendben van, szóval majd jövök még részletesebb kaja beszámolóval is a héten.
Szösszenet. Vicces volt a teremben, tényleg érezni, hogy január van: tele volt lányokkal még így este is. Általában (értsd: az év 11 hónapjában abban az időpontban, amikor én edzeni járok, 10-ből 9,9-szer) én vagyok az egyedüli lány lent, most meg még rajtam kívül 4-en is voltak. Egy dolgot szeretnék nekik üzenni: tök jó, hogy mozogni akartok, hogy változni akartok, csak így tovább, DE: a p.ncitárogató gépet felejtsétek már el, könyörgöm!!! (angolul yes/no machine :) ). Mindig ugyanaz a menet: kb. 20 perc taposógép, aztán irány a tárogatás egyenként kb. 250 ismétléssel, miközben telefonáltok/beszélgettek, aztán jön a twister gép, végül némi (kb. 129 db) hasprés. A végére még beiktattok esetleg egy kis biciklizést. Tudom milyen ez, én is csináltam évekkel ezelőtt. Semmire se mentem vele! Rohadtul untam biciklizni. 
Milyen tévinformáción alapszik a tárogató gép használata? Hát azon, hogy egyesek még mindig azt gondolják, hogy helyi zsírégetés létezik. Tehát, ha én egy izomcsoportra edzek, akkor majd pont onnan fog lemenni a zsír. Sajnos (vagy nem sajnos) ez nem így működik. Sokan tekintik “problémás” részüknek a belső combot és a csípőjüket, de a tárogatón való társalgástól maximum megerősödik egy kicsit ott az izom (amit jó eséllyel korábban nem is használtatok igazán), de fogyni kizárólag a diétától fogtok, és hogy a belső combotokról, csípőről, stb. mikor megy le a zsír, az csak és kizárólag a genetikán múlik. Meg a kitartásotokon. Mikor ’12 őszén végre elhatároztam, hogy elkezdek kondiba járni, akkor az első dolog, amiben teljesen biztos voltam, hogy nem fogom használni a tárogató gépeket. Tökéletesen megvagyok nélkülük, hiszen ott van az egyik legszuperebb gyakorlat EVÖR: a guggolás, ami komplexen edzi a teljes testet – aki erős akar lenni és formás hátsót is szeretne mellé, az nyomassa ezerrel :) 
Szóval minden bántás nélkül, szerintem tök jó lenne, ha minél többen nyitottak lennének a tanulásra és a saját rossz beidegződések, félinformációk és tévhitek helyett megpróbálnák megtalálni a hiteles és jó forrásokat, amik valóban hozzásegítenek a kitűzött célok eléréséhez.
Because weights.

Ha tetszett, oszd meg!
Share on Facebook0Pin on Pinterest0Share on Google+0Share on Tumblr0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>