2. hét, 4. edzés

Ennél praktikusabb címet nem is adhattam volna a mai beszámolómnak, pedig annyi minden történt, hogy azt se tudom, honnan kezdjem. A lényeg persze csak annyi, hogy lementem edzeni és k.rva jó volt! 
A jobb vállam eléggé fájt, ezt némi tigrisbalzsammal és bemelegítő spray-vel kezeltem, ami jót is tett neki, nem volt gond edzés közben. (Bár a legjobbat persze a pihenés tenné neki.)
Szóval lenyomtam a “stressz” hetem utolsó edzését, a jó öreg deadlifttel.
A HFSW egész jól ment, nem éreztem különösebb problémákat a TGU-val sem, most már kíváncsian várom, mit fogok tudni kezdeni a következő szinttel (17,5kg)! A HFSW blokk végére azért elfáradtam picit (bár 1-2 perc után azért frissebbnek éreztem már magam, mint mikor az edzést elkezdtem), és amíg a földön pihegtem, egy gondolat ugrott a fejembe, amitől hirtelen nagyon boldog lettem: én annyi mindent fogok még megtanulni! A tanulásvágyam egy komoly motiváló tényező az egész “sport-témában” számomra, és ma ezzel ott, lent a földön hanyatt fekve pihegve megint szembesültem. Bírom az ilyen pillanatokat, olyan váratlanul tudnak érni. 🙂
Aztán jött a deadlift, 65 kilóval. Ami vasárnap nem ment, most nem okozott különösebb gondot, SŐT. Olyan szinten erősnek éreztem magam……. különösen a 3. sorozatban volt nagy flash, ahogy csináltam. Iszonyatosan élveztem az egészet az az igazság 🙂 Nagyon boldoggá tett! Ott voltam fejben, testben, mindenben.

Kaptam kölcsön kesztyűt, most először próbáltam ki, hogy ezzel dolgozom. Nem tudom, hosszú távon hogy bírná a gyűrődést, de még lehet, hogy tesztelem. BÁR a hideg vas érintését semmi sem tudja pótolni <3 Szerintem puszta kézzel (és ziával) azért erősebben meg lehet fogni a rudat, mint bárhogy máshogy, de próbálkozni mindig ér 🙂
Jutalom, azaz posztvörkáut fúd: erdei gyümölccsel gazdagított fehérjés banánturmix!

Most pedig megyek, szerzek még valami szénhidrátot 🙂 
A mai napra egyébként az étkezésem rendben van, szóval majd jövök még részletesebb kaja beszámolóval is a héten.
Szösszenet. Vicces volt a teremben, tényleg érezni, hogy január van: tele volt lányokkal még így este is. Általában (értsd: az év 11 hónapjában abban az időpontban, amikor én edzeni járok, 10-ből 9,9-szer) én vagyok az egyedüli lány lent, most meg még rajtam kívül 4-en is voltak. Egy dolgot szeretnék nekik üzenni: tök jó, hogy mozogni akartok, hogy változni akartok, csak így tovább, DE: a p.ncitárogató gépet felejtsétek már el, könyörgöm!!! (angolul yes/no machine 🙂 ). Mindig ugyanaz a menet: kb. 20 perc taposógép, aztán irány a tárogatás egyenként kb. 250 ismétléssel, miközben telefonáltok/beszélgettek, aztán jön a twister gép, végül némi (kb. 129 db) hasprés. A végére még beiktattok esetleg egy kis biciklizést. Tudom milyen ez, én is csináltam évekkel ezelőtt. Semmire se mentem vele! Rohadtul untam biciklizni. 
Milyen tévinformáción alapszik a tárogató gép használata? Hát azon, hogy egyesek még mindig azt gondolják, hogy helyi zsírégetés létezik. Tehát, ha én egy izomcsoportra edzek, akkor majd pont onnan fog lemenni a zsír. Sajnos (vagy nem sajnos) ez nem így működik. Sokan tekintik “problémás” részüknek a belső combot és a csípőjüket, de a tárogatón való társalgástól maximum megerősödik egy kicsit ott az izom (amit jó eséllyel korábban nem is használtatok igazán), de fogyni kizárólag a diétától fogtok, és hogy a belső combotokról, csípőről, stb. mikor megy le a zsír, az csak és kizárólag a genetikán múlik. Meg a kitartásotokon. Mikor ’12 őszén végre elhatároztam, hogy elkezdek kondiba járni, akkor az első dolog, amiben teljesen biztos voltam, hogy nem fogom használni a tárogató gépeket. Tökéletesen megvagyok nélkülük, hiszen ott van az egyik legszuperebb gyakorlat EVÖR: a guggolás, ami komplexen edzi a teljes testet – aki erős akar lenni és formás hátsót is szeretne mellé, az nyomassa ezerrel 🙂 
Szóval minden bántás nélkül, szerintem tök jó lenne, ha minél többen nyitottak lennének a tanulásra és a saját rossz beidegződések, félinformációk és tévhitek helyett megpróbálnák megtalálni a hiteles és jó forrásokat, amik valóban hozzásegítenek a kitűzött célok eléréséhez.
Because weights.

Leave a Reply

A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. Bővebb információért ugrás az adatvédelmi tájékoztatóhoz

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close