Belekezdtem a 3. hétbe

De még hogy! Kíváncsian vártam, hogy a terhelés növekedése milyen hatással lesz rám, és nem is csalódtam:) A pörgetők végén pihegtem rendesen.

5 sorozat volt az alábbiból:
– guggolás 55 kilóval
– 1 húzódzkodás
– fekvőtámaszok 5 kilós tárcsával a hátamon – nagyon badass feeling
– török felállás (hogy ne mindig csak rövidítésekben beszéljek) – 17 kilóval!!!! Küzdöttem rendesen, hogy meglegyen, de végignyomtam őket!:) Büszke voltam magamra nagyon.

Szösszenet. A húzódzkodásban találtam ma meg a kis motivációmat, amit az élet minden területére rá tudok húzni (jó szokásomhoz híven :D). Odaálltam az állvány alá és mindig azt éreztem, hogy nagyon magasan van (én pedig nagyon pici vagyok), és hogy nem tudom, hogy képes vagyok-e rá. Nem hittem magamban 100%-ig. Aztán belekapaszkodtam a rúdba, összeszedtem az erőmet és végül minden körben gond nélkül felhúztam magam. Túlzás nélkül mondom, hogy csodálatos érzés képesnek lenni erre. Vannak gondolatok a fejemben, amik kapcsán ugyanezt érzem. Nem bízom magamban eléggé, hogy képes vagyok megcsinálni. Aztán amikor összeszedem a bátorságom, az erőm és megpróbálom, az esetek többségében sikerrel is járok. Jobban kell bíznom magamban, na 🙂

Ma az erőgyakorlat box squat, azaz dobozra/step padra guggolás volt 55, illetve 57 kilóval, 5 sorozatban. Kifejezetten örültem az alacsony ismétlésszámnak 😀 
Aztán a pörgetők. A 2. hét végére már kezdtem azt érezni, hogy javult az állóképességem, mert már nem fáradtam el annyira, mint mondjuk az 1. héten. Szóval nagyon jól van kiszámolva a terhelés növekedés ebben is, mert már rámfért egy kis extra. Most a köridőt növeltük 10 hosszú, kínszenvedős másodperccel 😀 Hát mit ne mondjak, megint kapaszkodnom kellett rendesen, hogy végigcsináljam az adagot 😀 Jóóóóóóóóságos lesz nagyon!

Az utolsó kör után 2 kézzel kellett fogjam a telefont, hogy ne remegjen 😀

Hazaérve egyből a konyhában kezdtem, alig vártam, hogy megcsináljam a kis kajámat: zabpelyhes-fehérjés mini banánpalacsintákat sütöttem, amiket megszórtam végül kakaóval és fahéjjal. Nagy betűs Mennyei lett, nem spóroltam az adagon se 🙂

Az étkezésem egyébként ma így alakult:
Reggeli: kávé tejjel, füstölt pisztráng zöldségekkel
Délelőtt: 1 adag fehérje
Ebéd: csirkemell vegyes salátával (saláta, uborka, paradicsom, hagyma, olívabogyó, kesudió)
Délután: némi házi csirkemájkrém (<3), kávé tejjel
Edzés előtt kb másfél órával 1 doboz cottage cheese édesítővel
Edzés után: banánpalacsinták, házi mogyoróvaj, maradék csirkemájkrém bepuszilása
Összességében ettem ma kb. 100 g szénhidrátot, 69 g zsírt és 172 g fehérjét (1706 kalória)
Az elmúlt pár napban amúgy nagyon pozitívak a tapasztalataim az étkezés kapcsán, minden szinten rendben vagyok és a pocim sose volt még ilyen lapos azt hiszem. Szóval bízom benne, hogy alakulok 🙂

Leave a Reply

A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. Bővebb információért ugrás az adatvédelmi tájékoztatóhoz

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close