Vasárnapi mókázás, 1. hét 3. edzés

Érdekes lesz ez a PWB ciklus, már látom előre, bevillant tegnap mielőtt elindultunk, hogy “basszus, én tényleg minden alkalommal fogok deadliftelni!” Guggolás az előzőben is minden alkalommal volt. Csak a deadlift volt olyan eddig, hogy amikor csináltam, akkor másnap mindig extra fáradt voltam. Szerencsére amúgy a héten ezt csak a kimaxolós, pénteki alkalom másnapján éreztem (ezt habhengerezéssel, nyújtással próbáltam szombaton orvosolni), de meglátjuk majd, ahogy haladok előre, hogy mi lesz a többi edzésnapon és -másnapon. (Edzés-másnapos leszek :D)
Minden edzéshéten a 3. edzés a legkönnyebb, mármint ekkor nem maxolok guggolásból és felhúzásból sem. A tegnapi edzés nem volt semmi! Én próbáltam ugyan ellazsálni, de sajnos nem jött össze 😀
Nem voltak valami sokan a teremben, mint látszik… Elfogyott a januári lelkesedés sajnos 🙁 Az én lelkesedésem szerencsére határtalan, szóval akinek kell belőle, szóljon bátran 😀
Mentek szépen a légzőgyakorlatok, azt hiszem végre a palloff nyomásnál is elkezdtem érezni valamit hasizomban, amit kéne, hogy érezzek. Simán mentek a guggolások és a felhúzások is, mindkettőnél igyekeztem a tanultakat alkalmazni. Jól éreztem magam. Ezen a napon van megint TGU-m, szerintem ezek is szépültek sokat, a légzésre-törzsfeszítésre itt is extrán figyeltem. 15 kilóval nyomattam őket, elvégre ez a könnyű hét. A vállamra igyekeztem vigyázni, bár azt hiszem a pörgetős gyakorlatok a végén egy picit megviselték. Az a jó, hogy ha az edzés végi pörgetésben rövidek a szünetek két kör között, hogy hamarabb véget érnek a szenvedéseim 😀 Micsoda tanulság 😉
A diéta a héten alapvetően jól ment, bár a mennyiségből nem sikerült annyit visszavenni, amennyit elvileg terveztem (az edzésterheléssel párhuzamosan próbálom alakítani). A tegnapi edzés után konkrétan azt éreztem, hogy bármit megennék. A szokásos kedvenc  fehérjés banánturmix után 1,5 órával ebédeltünk, sikerült több mint 3 fél csirkemellet eltüntetnem némi zöldséges bulgur-“rizottó” kíséretében. Ha akartam volna se lett volna időm lefotózni, eltűnt a tányérról az egész mintha nem is lett volna 😀 Aztán még ehetnékem volt, valami édeset akartam, de ezt házi készítésű mandulatejből főzött kakaóval sikerült megoldanom. Finom volt, jó krémes, sűrű, és 15 perc alatt kész volt. 
A diétában belőtt mennyiségek úgy tűnik működnek, a mérleg tanúsága szerint IS, mert hogy érzésre és látványra is úgy tűnt nekem, hogy fogytam megint. Jó ütem ez a kb fél kg fogyás 1-2 hetente, nem is kell ennél több. Érdekes megfigyelnem, hogy pl. a havi ciklusommal párhuzamosan mikor indul meg jobban a mérleg, mert ezzel is vettem észre összefüggést. Összességében ez az odafigyelés segít nekem jobban megismerni magamat 🙂

Forrás: Tumblr

2 thoughts on “Vasárnapi mókázás, 1. hét 3. edzés

Leave a Reply

A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. Bővebb információért ugrás az adatvédelmi tájékoztatóhoz

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close