Deload hét #1

Ma megkezdtem az edzésciklus utolsó hetét. Deload jön most, visszavétel, pihi. Ennek megfelelően a kajából is vissza kéne venni, amivel igyekszem is, tegnap jól ment, ma pedig edzésnap volt és kicsit többet ettem az eredetileg megcélzottnál. A mai kitűzött mennyiséget alapvetően a fehérjével lőttem túl, a ch-zsír edzésnapnak megfelelő értéken zárult.
Az edzés jól ment, pörögtem, hatott az edzés előtti kávé, amit egy fél adag fehérjébe kevertem. Meg hát 40-50 kilóval guggolni már igazán semmiség 😉 Nagyon megbecsülöm ám ezeket a kis semmiségeket is.
A deadlift is jó volt, a könnyebb súly – 50 kg – lehetőséget ad a robbanékonyság gyakorlására.
Fekvőből ma 12-10-10 ment, ez eggyel kevesebb, mint az eddigi maxom. 
A törzserősítés hatásos volt, a 4. hét elejére elértem, hogy side plankben 30-30 mp-ig különösebb küzdelem nélkül megy a felemelt lábbal emelvényen mutatványozás (mint a fenti fotón, csak a nem támaszkodó lábam megemelem).
Amúgy eszméletlen mi van mostanában, hogy ennyi ember van lent a teremben esténként. Mehetek bármikor, mindig sokan vannak. A guggoló állvány meg állandóan foglalt.
Forrás: Tumblr
Ma kivételes alkalom volt, mert edzés után még szaunázni is jutott időm, az biztos, hogy nem kell ma altatni engem, jól elálmosodtam. Persze lefekvés előtt még előkészítettem a holnapi ebédhez valókat, hogy reggel ne keljen ezzel foglalkoznom.
A mai ebédem nagyon finom volt, a juhtúrós minipallerek nagyon NAGYON finomak, legközelebb spenóttal fogom turbózni még 🙂
A holnapi ebédhez sóágyon megsütöttem egy egész csirkét, ehhez lesz köretként görög saláta – most fedeztem fel a light feta sajtot az Aldiban, és nagyon jó makrókkal bír, szóval bejövős a cucc és finom is – és joghurtos padlizsán.
Közeledik a hó vége, lassan megcsinálom végre azokat az étrendeket, amiket hetek óta akartam.

Leave a Reply

A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. Bővebb információért ugrás az adatvédelmi tájékoztatóhoz

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close