“Sallang” edzés

A pünkösdi kavarodás miatt a múlt héten át kellett szervezni az edzéseket, meg Zsolt sem volt elérhető (már pedig a soron következő deadliftes edzést úgy akartam lebonyolítani, hogy ő is ott van), így szombaton megtartottam a tervezett pótedzésemet.

Jól esett, hogy volt idő sokat SMR hengerezni és bemelegítésre is tudtam elég időt szánni.

Jól esett, hogy erre az egy alkalomra megint kiszakadhattam a tervezett edzésrendszerből és volt alkalmam játszani is egy kicsit a köteleken meg a gyűrűn is.

Kellenek az ilyen alkalmak, amikor nincs az a hajtás meg rohanás, csak jól esően megy a b.szatás 🙂

A programom így alakult:

  • guggolás 60 kg 3×3
  • hip thrust 60 kg 4×8
  • egykezes evezés 20 kg 4×6
  • fekvőtámasz fogantyún 3×6 
  • sorozatok között játszás

A hosszú bemelegítés miatt így is 2 órásra sikerült az edzés, de feltöltődve távoztam. (:

Leave a Reply

A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. Bővebb információért ugrás az adatvédelmi tájékoztatóhoz

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close