Húzós hétfő

Hát, hogy is mondjam. A mai edzés eléggé érdekesen sikerült. Valószínűleg nem éhgyomorra kellett volna lemenni, meg a fél banán sem ideális edzés előtt számomra.

Egyrészt, ma guggolós nap volt, és a célszám az 5 ismétlés 65 kg-val lett volna, bár a múltkor már a 62,5-be se ment az 5 ismétlés, csak 4. Nem volt sok energiám, az örömedzés után még a csípőhorpaszom is fájt mindkét oldalt, nem is aludtam túl sokat, ezért már a bemelegítéskor éreztem, hogy ez ma nem lesz meg. A 60 kg-s súly a hátamon olyan nehéz volt, mintha kb 70 lett volna. 
Nincs meg nekem ez a guggolás téma fejben. A kisebb súlyokkal a magasabb ismétlésszámok jól mentek múltkor, meg általában azok jól mennek, de ez a 65-ös egy nagy mumus lett nálam. Pedig guggoltam én már 70 kg-ba is, b.sszameg!!! Szóval jeleztem ma Zsoltnak, hogy ezzel kezdjünk valamit. Nem tudom megfogni, hogy pontosan mi a probléma. Legközelebb rápróbálok a 3 ismétlésre azért, és igyekszem felkészültebben érkezni majd. Mert nem adom meg olyan könnyen magam azért :))
A fekvenyomás jó volt, azzal nincs problémám. A fáradtságot itt is éreztem, de gond nélkül teljesítettem az 5×5 ismétlést 37,5 kg-val. Ájmlávingit <3

Végre fejlődtem a húzódzkodásban, és a kitűzött ismétlésszámot teljesíteni tudtam. Hiphiphurrá! Ez a mai napra 3+3+2+2 chin-up-ot jelentett, párban a dobozra fellépés rúddal (+súllyal) a nyakamban. Ez utóbbi gyakorlat elég szadi, mert nem csak a feneket, combot dolgoztatja meg, hanem rendesen le is fáraszt. De ezzel együtt nagyon hatásos is, szóval leküzdöttem a 4×10-10 ismétlésemet.
Egy biztos: nagyon sok SMR hengerezésre van szükségem. #mindenemfájésizomlázas

Leave a Reply

A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. Bővebb információért ugrás az adatvédelmi tájékoztatóhoz

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close