Különleges erők

Pár hete olvastam, hogy vannak olyan országok, ahol a nőknek jár szabadság a menstruációjuk idejére. Megértem, és abszolút támogatom. Nekem is vannak olyan napjaim (mondjuk intenzíven 1 max 2/hó), amikor legszívesebben egy sötét szobában feküdnék egy vastag takaró alatt, magzatpózba kucorodva. Na, hát a tegnapi nap is pont egy ilyen volt (meg a mai is…). 
Esti edzést terveztem, de a fentiek miatt nagyon nem voltam valami fényes kedvemben, alig bírtam levonszolni magam a terembe. Este 8-kor egy kis adag kávé meg egy fél adag edzés előtti pörgető voltak a segítségemre. Kénytelen is voltam lemenni, mert az étkezésemet edzésnap szerint alakítottam. A diéta első 3 napja egyébként rendben ment.
Deadlift nap volt, amit egyébként nagyon vártam is. Szeretek deadliftelni. 82,5 kg-val kellett megküzdjek. Bár nem is tudom, hogy tegnap a magammal való megküzdés volt-e nehezebb vagy a deadlift. 
4 ismétlés volt a cél, közte szünetekkel. 75 kg-val zártam a bemelegítést, utána rögtön 82,5-re pakoltam a tárcsákat, így az első ismétlés kicsit nehezebb is volt, mint számítottam rá, de ezt abszolút pozitív dolognak éltem meg, tanulságos volt. Nagyjából 2 perc után jött a második ismétlés, ami még nehezebb volt mint az első. További 3 perc szünet után belevágtam a harmadik ismétlésbe, ami meg aztán olyan lassan jött fel, hogy öröm volt nézni. Minden centiért apránként megküzdöttem. Hogy a végére kipihenjem magam, a negyedik ismétlés előtt kb. 4-5 perces szünetet tartottam. Vissza is jött belém az erő és a jó formával együtt a 4. ismétlés a többihez képest olyan könnyen jött fel, mintha legalább 5 kilóval kevesebb súly lett volna a rúdon. Ettől aztán nagyon jó kedvem lett, ment a pacsi Zsoltnak, és a kezdeti szenvedés után egyből úgy éreztem, hogy de jó, hogy lementem edzeni 🙂
Aztán viszont elkezdett görcsölni a hasam, szóval az edzés maradék részét már kímélő üzemmódban végeztem, bár ismét csináltam fej fölé nyomást (a vállproblémám miatt landmine volt helyette az elmúlt 2 hétben), az egykezes evezés sorozataimat megcsináltam (17,5 kg-val), a törzserősítés is megvolt a végén (plank variációk), spóroltam viszont a húzódzkodásokkal és elhagytam a hip thrustot.
Elégedetten, jó kedvűen mentem haza, kihoztam magamból az aznapi maxomat, és ennyi bőven elég is volt 🙂

Leave a Reply

A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. Bővebb információért ugrás az adatvédelmi tájékoztatóhoz

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close