Diéta 10. nap, miniünnep

Tegnap délelőttre egy jó kis deadliftes edzés volt tervbe véve, de ahogyan azt valószínűsítettem is, a pénteki edzés megfejelve a szombati mókával azt eredményezte, hogy fáradt voltam hozzá, nem ment. Muszáj  volt pihentetnem a karjaimat, mert tényleg elfáradtak. Szóval komplett edzés helyett vasárnap egy átmozgató HSFW blokkos edzést nyomtam csak. Holnap szeretném pótolni a 2. hét 4. alkalmát. Ismét szembesültem azzal, hogy extra edzések (pl. street workout) csak úgy férnek bele az edzéstervembe, ha csúsztatom azt, mert extra pihenést igényelnek a tagjaim, főleg az sw után, ami nagyon felsőtest hangsúlyos. Ezen bosszankodtam is egy sort magamban, mert nagyon szeretem és fontosnak tartom a PowerBuilderes edzéseimet és nem akarom felborítani a rendszert, mert tudom, hogy mennyire hatékony az egész – aztán persze ezt a gondolatot el is hessegettem, hiszen a szombati edzés nagyon jó élmény volt és nincs semmi gond ennyi eltérésből 🙂
Ami a diétát illeti, reggel mérlegre álltam és nem hittem a szememnek, de 1 kilóval kevesebbet mutatott, mint 10 napja! 🙂 Egyelőre ezt jó jelnek tekintem, úgy tűnik egy csomó víz meg talán némi zsír is távozott a szervezetemből. Mindezt úgy, hogy túl vagyok nagyjából 5-6 olyan napon, amikor a szervezetem ráadásul vizet tartalékolt és tartott vissza és biztos vagyok benne, hogy nagyjából egy hete még a kezdeti súlyomnál is többet mutatott volna a mérleg. Éreztem és láttam magamon a változást persze, de az eredmény még így is meglepett. Szóval az alapelvek egyelőre változatlanok, meglátjuk, hogy a következő 2-3 hétben mire jutok, hogyan alakulok, hiszen hosszú távon derül ki igazán, hogy a felállított rendszer mennyire jó és alkalmas a céljaim eléréséhez.

Vasárnapra jó kis szülinapos ebéd volt a program, edzések után pedig iszonyatosan jól esik a kaja, most ráadásul olyan “extraságokat” terveztem enni mint pl. krumpli és desszert (cukor! jézusmária! :D) Nem is fogtam vissza magam, hiszen az eredményes diétát nyilván jó kis kajálással kell megünnepelni 🙂 Én akkor érzem jól magam, ha megvan az egészséges egyensúly és harmónia az életemben, tehát nem görcsölök rá arra, hogy ha amúgy 10 napig 100%-osan tartottam a diétámat, akkor egy ebédnél megeszek olyat is, amit máskor amúgy tudatosan nem ennék. A nap hátralévő részét mindenesetre pihegéssel töltöttem és mást már nem is ettem, csak vizet ittam jó sokat, így minden adott volt ahhoz, hogy a diétát gond nélkül folytatni tudjam másnap (azaz ma).

Az ebéd egyébként megihletett a heti menüt illetően is, így egy muszaka-ihletésű zöldséges, darált húsos egytálételt főztem a hét kezdetre, aztán a többi napra csirkét+salátát tervezek. Az elmúlt 10 nap intenzív tanulás volt számomra az étkezéstervezésben, és már ennyi idő is hozzásegített ahhoz, hogy könnyebben tudjak az edzés, ill. pihenő napomra étrendet tervezni. Alakulnak a kis automatizmusok, amik segítenek abban, hogy hosszabb távon is tartható legyen ez a rendszer. 

Leave a Reply

A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. Bővebb információért ugrás az adatvédelmi tájékoztatóhoz

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close