Van abban valami ‘felemelő’…

… amikor az utolsó sorozat felhúzás előtt pont Moby “Lift me up” című száma szólal meg az mp3 lejátszómban :)) Jól esnek ezek a véletlenek!
A mai edzés is szuper volt, volt bennem energia. Mondhatjuk, hogy kicsit készültem is (kajával), mivel a felhúzás az egyik leginkább erő- és idegrendszer igényes gyakorlatom, meg kellett alapozni a koncentrációt. 
De kezdjem az elején. 
Guggolások 55 kilóval – meg se kottyantak. 
A húzódzkodás is stabilan megy a pici lábujjhegyről, egyenes testtel végig. A lógásból húzódzkodás előtt egyre inkább csak mentális akadályokat kezdek látni, magamat kell legyőznöm majd 🙂
A fekvőtámasz az 5 kilós plusz súllyal a hátamon még viszonylag nehéz, főleg mivel még jobban odafigyelek a helyes formára a múlt héten tanultak alapján. 
Török felállások (TGU): az edzéstervem szerint ezen a héten 17,5 kilóval kellett volna nyomnom. Ebből 2x 17-tel, egyszer 17,5-tel, ma pedig 18-cal! nyomtam. Ez így nagyjából kihozza az átlagot. (Ahova járok ott nincs 17,5-ös súlyzó) Továbbra sem bírom elképzelni, hogyan lesz ebből 2 nap múlva 20, azaz HÚSZ kiló, de mondjuk a múlt héten is ezt mondtam a 15-nél, úgyhogy nem is spekulálok ezen többet. Egy jól sikerülő pihenő nap kell holnapra, az hozzásegíthet a fejlődéshez 🙂
DEADLIFT. Nagyon nagy betűs DEADLIFT 🙂 70 kilóval szériáztam, előtte bemelegítettem 50 és 60 kilóval. Az 50 kiló olyan könnyűnek tűnt, mint korábban a 40-es. Like. A 70 kilóval is kizárólag egyetlen komoly bajom volt, mégpedig a tenyeremen a bőrkeményedések. Kezelnem kell (szó szerint höhö) a problémát, dörzsi és krémezés, mert így nem lesz jó. Erővel viszont bírtam. Segítettek a hátizom aktiváló gyakorlatok, plusz rövid, teljes testes masszívan feszítős plankek is az egyes sorozatok előtt. Nagyon jó érzés volt aztán befejezni az 5. sorozatot, nagy elánnal pakoltam vissza a helyükre a tárcsákat 🙂
Aztán jött a pörgető rész.. szerintem egy fokot megint javultam állóképességben. Mai sorozat: vállból nyomás, ugrálókötelezés, fej fölötti cipelés és guggolás voltak. Az overhead carry-nél ismét csak egy 25 kilós tárcsát tudtam a fejem fölé emelni más eszköz híján, de a 4. sorozatban ez már elég komoly erőfeszítést igényelt azért. Büszke is vagyok magamra, hogy sikerült! Kellően lefárasztott a pörgető, de végül is felfrissülve jöttem ki belőle.
Na, a kaja.. Nem én csináltam edzés után a banánturmixot, úgyhogy kétszer annyi banán és tej került bele, mint amennyit én tettem volna, de mindegy, kivételesen nem tiltakoztam 🙂 Ráadásként még egy pohár frissen facsart gránátalma levet is megittam, ez utóbbi nagyon is jól esett!
Szóval ma kalóriában meghaladtam a kitűzött célt (kb. 2000 kalóriát ettem ma, 145g ch, 90g zsír és 163g fehérje), de valahogy a szervezetem azt súgta, hogy most ez kell nekem, így nem akartam szembe menni a dologgal. Az elfogyasztott ételek minőségével nem volt gond, csak a mennyiség lett több. Holnap majd visszaveszek. A lényeg mindig az egyensúly és a mértékletesség, nem igaz? 🙂

Leave a Reply

A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. Bővebb információért ugrás az adatvédelmi tájékoztatóhoz

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close