Front squat you bitch

Uncategorized
Folytatódott ma a póverbilding ezerrel. Kicsit sok programot sikerült délutánra besűríteni, így késtem az edzésről, de aztán ismét lecsó és nyomattam ezerrel a gyakorlatokat. Sajnos kávét nem sikerült innom edzés előtt, éreztem is picit a hiányát a kellő lendületnek.

A 7. edzésciklusom, csak rövid ismétlésként, az alábbiak szerint néz ki:

1) HFSW blokk, azaz High Frequency Strength Workout – itt aránylag magasabb ismétlésszámokkal és alacsonyabb/közepesebb súlyokkal dolgozom. Minden egyes edzésemen van egy HFSW blokk, ami az alábbi gyakorlatokból épül fel: guggolás, fekvőtámasz, felhúzás, húzódzkodás. Most a 2. héten vagyok, így 4 sorozatot nyomok a guggolásból, fekvőből és a deadliftből. Húzódzkodásból meg 12 db-ot olyan ismétlésszámban, ahogy megy. Ma pl. 2-1-2-2-2-1-1-1 sorozatban nyomtam végig.
2) Erőgyakorlat. Alacsonyabb sorozat- és ismétlésszámok, magasabb súlyok. Cluster.
Ebben a blokkban sumo deadlift, fekve nyomás, front squat (elöl guggolás), fej fölé nyomás vannak most.
A mai front squat rendesen kicsinált. Főleg azért, mert Zsolt most mutatta meg, hogy pontosan milyen technikával is kéne ezt kivitelezni, és hát az a rohadt rúd aztán nyomta ezerrel minden csontomat, a torkomat, a vállamat. Ment a picsogás meg a hiszti ezerrel. Még majdnem el is sírtam magam egy ponton, úgy fájt basszus. Nagy levegő. Aztán megembereltem magam és hagytam az egészet a p.csába 😀 Nem bírtam vele, na. Inkább elmentem húzódzkodni egy kis sikerélményért… 🙂 Szokni kell mindig az új mozgásformákat, legközelebb már jó lesz, meg használok majd valami szivacsot, ha más nem.
Jut eszembe, vettem térdzoknit sumo dealifthez, remélem valamicsként enyhít majd a harci sérüléseimen. Most már aztán tényleg úgy nézek ki lassan, mint aki mindennek nekimegy 😀
3) Kiegészítő gyakorlatok – most főként combhajlítóra és persze törzsre mindig. Ma például zsámolyra lépés 40 kilóval meg side plank.
A mindenféle sorozatok között pedig fakultatív törzserősítés.
A testem amúgy nagyon hálás, hogy ilyen jól összejöttek mostanában az edzések, egyből látom is a pozitív változásokat. Meg hát nagyon jól is érzem magam a rendszeres sporttól 🙂

Leave a Reply