Aztamindenségit

Akkorát edzettem, hogy arra szavak sincsenek 😀 Már edzés közben izomlázam volt :)))
Bloggerként, az edzés utáni rutinom az alábbi kérdések körül forog, variálódik:

  • Előbb megírjam a beszámolót vagy egyek?
  • Előbb egyek vagy fürödjek?
  • Előbb fürödjek vagy megírjam a beszámolót?
  • Előbb egyek, aztán fürödjek, aztán aludjak és csak másnap írjam meg az élményeimet?
Őrület. 🙂
Szóval, ma akkora b….tást rendeztem edzés címén, hogy holnap szerintem egy tollat se fogok tudni felemelni 😀 Már most is nehézséget okoz a billentyűzet nyomogatása is.
Az egész persze úgy kezdődött, hogy kb. fél órával azelőtt, hogy elindultam volna edzeni, még azon vaciláltam, hogy aludjak-e inkább helyette. Aztán kaptam egy kis biztatást, meg eszembe jutott, hogy ma sumo deadlift day van, végre felvehetem az új térdzoknim 🙂 Sikerült egy “”őrületesen szexis”” láb-selfie-t is csinálni, hogy lássa mindenki (koszos a tükör, tudom… 🙂
HFSW:
  • Guggolás 55 kg
  • Fekvőtámaszok +7,5kg
  • Deadlift 65 kg
  • Húzódzkodások.
A guggolások nagyon jól mentek, pörgettem az edzés elejét a fekvőkkel párban. Végre ért egy kis sikerélmény guggolásban, már hiányzott. Hajlamos vagyok benne elveszteni az önbizalmam időről időre, de most megjött megint.
Aztán a deadliftnél lassult a tempó, több pihenő kellett egy picivel, de jól ment ez is. A húzódzkodásokhoz viszont már alapból izomlázam volt, szóval azokból egyet-egyet csináltam csak a sorozatok között.
Erőgyakorlat: SUMO DEADLIFT
60 kg-val kezdtem, de az könnyen ment, szóval felpakoltam 62,5 kg-ra. A cluster-eket pedig 67,5 kg-val (+2 kiló a szorítók súlya :P) csináltam, és volt benne munka a javából. Nem okozott hihetetlen nagy nehézséget, de oda kellett tenni magam testben és fejben is és ez eszméletlen jó volt. 3 clustert nyomtam végig, és két cluster között nagyjából 5 perc szünetet kellett tartsak. Az egyik alkalommal azon méláztam, hogy miért is nem ettem ma többet? Holnap pótolok meg szerdán is, mert ehhez a héthez bizony kell az energia.
Levezető gyakorlatként 2×16 kg-val csináltam hátrafelé kitöréseket és rocky negatívok helyett L üléseket. Utóbbiakban szintén értek sikerélmények, mert az előző ciklushoz képest, ahol kb. 15-20 mp-ig tudtam max rendesen kitartani őket, most pedig már mentek a 30 mp-ek! Nem könnyen, de nagyon nagy nehézségek nélkül, viszonylag simán. Szóval erősödtem megint yeah 🙂
Ami a bosszantó, hogy edzés végére már elfogyott a fogáserőm és a kitöréseknél, főleg a bal kezemben, már nem bírtam rendesen tartani a súlyzót.. De ez sem akadályozott meg abban, hogy végigcsináljak minden kitűzött feladatot.
Szóval, bár aggódtam, hogy milyen lesz a mai edzés, mert fáradt voltam, összességében azt kell, hogy mondjam: KURVAJÓ volt 🙂 Most viszont nagyon nagyon kell egy rendes pihenő és egy ALVÁS, hogy a befektetett munkának eredménye is legyen!

2 thoughts on “Aztamindenségit

  1. Nagyon dög a zoknid,lehet nekem is kellene,mert lassan jön a szoknya szezon,és úgy néz ki a làbam,mint akit folyamatosan vernek:)

    Mennyi idő alatt jutottàl el a sumo deadliftben 50 kilótól a mostani maxodig?

    1. Köszi, elég cuki 😀 Bár valami súlyemelős/crossfites párnázott zokni biztos többet segítene, mert még így a nadrággal együtt is csak esztétikai élményt nyújtott mint megóvott volna attól, hogy úgy ébredjek, mint akit összevertek 😀 Inkább felvállalom a harci sérüléseimet az lesz 😀 Meg kipróbálok egy krémet még.

      A sumo deadlift új elem nálam, most csináltam 3. alkalommal 🙂

Leave a Reply

A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. Bővebb információért ugrás az adatvédelmi tájékoztatóhoz

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close