Az egyik kedvenc gyakorlatom, a guggolás.

Új edzésprogram és egy kis örömedzés a Cutler Gold Gymben

Most már több mint egy hete új edzésprogramom van ám, szóval annak ellenére, hogy bloggeri aktivitásom picit szünetelt, az edzésben nem volt megállás.
Július második felében az előző edzésciklust Zsolttal egyeztetve félbehagytam. Túl nagy volt a teljesítménykényszer rajtam és az edzéseken sem tudtam már úgy teljesíteni, ahogy akartam, illetve ahogy a tervben szerepelt. Szóval a 90-es deadlift nyárra csak álom maradt végül. 
Edzeni persze továbbra is lejártam, ezúttal edzésterv nélkül. Nagyon jól esett ez akkor, ezen a fronton is megszűnt rajtam a nyomás. Zsolt mindig csak az edzés elején mondta meg, hogy mi lesz az aznapi program, így rástresszelni sem volt időm. Deadlift, guggolás és fekvenyomás is voltak, maxközeli értékekig is felmentünk egy-egy ismétlésre. Jól estek ezek az edzések :) 
Aztán jött egy hét Szlovénia, edzésmentesség, hosszú séták, kellemes túrák, egy csodálatos kenuzás a Bohinj-tavon, egy kis hegymászósdi, meg persze alapvetően pihi ezerrel :)
A nyaralás után pedig várt már az új edzésterv: kondicionáló, alapozó jelleggel. 4 hét, heti 3 edzésnap, kisebb ütemű súlynövelés, de remélhetőleg érdemi fejlődés a kiinduló állapothoz képest, meg persze remélem, hogy ezt végre végig is tudom majd csinálni :)
Ami az új edzések első tapasztalata: izomláz, izomláz, izomláz. Mindenem fáj 😀 a testem kicsit elszokott a terheléstől, de éppen ezért jól is esik minden egyes alkalom. A múlt héten az erőgyakorlataim: 1×5 fekvenyomás @ 40 kg, 1×4 deadlift @ 75 kg, 1×5 guggolás @ 62,5 kg voltak. 
Továbbra is szeretem ezeket, problémásabb viszont továbbra is a guggolás, ahol az alsó szakaszt nem érzem annyira kontrolláltnak mint szeretném, ezért pl hétfőn 65kg-ba már nem is ment bele mind az 5 ismétlés (de legalább Zsolt ott volt velem, szóval nem volt para). Folyamatosan van hova fejlődni:)
Guggolás @ 52,5 kg
Az ünnep miatt ma zárva volt a Thor, és bár gondolkoztunk a kedd esti edzésen, végül úgy alakult, hogy inkább elmentünk kipróbálni a hírös Cutler Gold Gymet a Lurdy házban. Hajnali 6-kor, amikorra mentünk, volt már lent pár ember, aztán mire végeztünk még egész sokan is lettek. 
Tapasztalataim: naggggyon jó terem, naggggyon jó minőségű felszereléssel. Nagy boldogság volt a versenydobogón guggolni (5×5 @ 52,5 kg), az Eleiko rudak és tárcsák nem véletlenül annyira híresek, végre nem kellett felerőlködni a rúdra a tárcsákat és a szorítók is hibátlanok voltak. Álom <3
Fekvenyomás volt ma soron, amihez viszont alig találtam padot, és ami volt az is nagyon kényelmetlen volt. Nem tudtam rajta úgy befeküdni, hogy kényelmes legyen és megfelelő formát tudjak felvenni. Elég alacsony is volt például. Így a mai 1×5 @42,5kg helyett 2×3 ismétlést csináltam. Ami viszont botrány, hogy ebben a teremben senki, de tényleg senki nem rakja vissza a tárcsákat a helyükre, így hosszú percek teltek el keresgéléssel. Ha Justin Bieber mindig ír egy számot, ha nem rakod vissza a tárcsát a helyére, akkor valószínűleg a Cutler közönségéből simán megél…:)
Összességében egy igazi kis örömedzés volt a ma reggeli, csináltunk fotókat is végre:) amik egyébként megint hasznos visszajelzést is nyújtottak a gyakorlatainkról, szóval önellenőrzés céljából bátran ajánlom mindenkinek, hogy örökítse meg magát.

Ha tetszett, oszd meg!
Share on Facebook0Pin on Pinterest0Share on Google+0Share on Tumblr0Tweet about this on TwitterEmail this to someone

2 thoughts on “Új edzésprogram és egy kis örömedzés a Cutler Gold Gymben

  1. Fényhajú says:

    Egészségetekre!

    Amikor megnyitott a terem elmentem kipróbàlni,annyira jó volt,hogy màsnap nem tudtam elmenni a Thorba(izomlàz).Zsolt azóta is ezzel szívja a vérem;)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>